fbpx
16 martie 2024
Offline

Customer Experience Strategy

Pe o piață cu competivitate crescândă, succesul unei afaceri depinde în mare măsură de capacitatea sa de a oferi nu doar produse sau servicii de calitate, ci și o experiență unică și satisfăcătoare clienților.

Înregistrează-te la training-ul Customer Experience Strategy și vei descoperi secretele și strategiile esențiale pentru a crea experiențe de clienți memorabile și durabile.

Acest training va servi drept sprijin companiilor ce sunt în etapa de dezvoltare a afacerilor prin elaborarea unei strategii concentrate pe îmbunătățirea experienței clienților.

Program:

  1. Era of Customer and the marketing of today
  2. Strategy fundamentals
  3. Customer Centricity and the Jobs To Be Done
  4. Brand fundamentals – Identity, Purpose, Mission, Vision and Impact
  5. Measurements and research
  6. Customer Journey Map
  7. One Page CX Strategic Plan
  8. Team culture, values and rules of house
  9. Student case review

Te așteptăm la training dacă te numeri printre:

  • Angajat într-o companie IT sau parte dintr-un StartUp
  • C-Level (CEO, CPO, CMO etc)
  • Fondator afaceri
  • Project Manageri
  • Product Manageri
  • Business/Product Analyst
  • Specialist Sales
  • Marketing Specialist
  • Startup People
  • Persoane ce se implică în creșterea business-ului

Our Speakers